fredag den 1. maj 2009

WELLNESS..

- JA TAK!

Nu residerer jeg officielt på Vesterbro - herligt!! Jeg rykkede hjem til Jan med de vigtigste af mine ting, PC, film, cder, spil, tøj, sko, tasker og enkelte bamser onsdag aften og kom på plads samme aften.. Jeg har haft supertravlt de sidste par dage med indflytning hér og samtidig nedpakning af min gamle lejlighed - mangler nu KUN at nedpakke køkkenet, hvilket vi hjælpes om søndag eftermiddag..
* Nynner Jeg vil bo på Vesterbro*
Har indrettet badeværelset med wellness på den nemme måde blot vh.a. nogle gode badeolier, badesvampe, badebørster, badeblomster, sammenrullede håndklæder og gode cremer.. Men det er lækkert og indbydende og den daglige velvære ER essentiel og en stor glæde i mit liv, derfor er badeværelsets indretning vigtig for mig..
Wellness på den nemme måde i badeværelset..
Men der er blevet superfedt i den nye lejlighed samboende med Jan, og jeg har SÅ mange ting med, så jeg faktisk ikke tror at jeg på nogen måde vil savne mine opmagasinerede ting det kommende års tid, indtil vi finder en ny og større fælles lejlighed og kan flytte sammen i den med begge vores ting..

Føler mig hjemme allerede og glæder mig over at jeg IGEN nu har en base, et hjem..

Soveværelset efter min indflytning - min Chococat er kommet med og residerer på sengen sammen med ulven og fåret..

Efter tre meget travle dage (tirsdag-torsdag) med shopping, manglende søvn, hård nedpakning, flytning mv. har jeg idag valgt at tage en slapper og har sovet ud og bare nusset rundt i mit nye hjem hele morgenen og formiddagen, skrevet journal, læst nyheder på nettet, opdateret hjemmeside og hygget mig.. Skal have noget "morgenmad" om lidt og derpå råhygge nogle timer med ansigtsmaske, hårkur, varmt revitaliserende wellnessbad og så kører vi i aften ud til nogle venner til grillaften..

Og imorgen, lørdag skal vi sove længe og have bestilt bryllupsrejsen og i Ikea efter en ny kontorstol til mig og nogle flere puder til sengen.. Og så besøger vi imorgen eftermiddag Mokka hos min mor, hvorpå vi tager en dase-aften herhjemme med Barnabyfilm på DVD og i Tv.. Og søndag den sidste nedpakning af køkkenet, er overkommeligt.. En herlig weekend venter forude og jeg er så smadret i kroppen efter de foregående dagens slæben, at disse dages restitution er tiltrængt inden næste uges nattevagter oprinder..

Glæder mig til at have en hverdag boende så centralt på Vesterbro - med liv og leben, caféer, barer, butikker mv. lige om hjørnet..


Med dovne dase-morgener efter nattevagter og hyggeaftener med venner på caféer og barer.. Og jeg bor nu kun 8-10 minutters gang fra mit arbejde, fantastisk!!
Igår aftes havde vi det første vennebesøg efter min indflytning - min bedste ven Rune kom til middag og hygge..

Kaffe, nam - og snacks til besøg af Rune igår..
Friske jordbær og kaffe, yessir..

Ingen kommentarer: