lørdag den 16. maj 2009

FÆRDIG!!

Verdens nemmeste flytning er nu overstået - tog kun halvanden time inkl. morgenmad mellem 09-10.30, er fandeme osse den hurtigste og mest smertefri flytning jeg har oplevet (og den omkring 20. af slagsen i mit liv)..
Og eftersom det var direkte til opmagasinering med tingene slipper jeg for den vanlige udpakning nu - dette udsættes i op mod et år, jeg HAR indtil da et hjem hér hos Jan med mine mest nødvendige ting, tøj, spil, film og bøger mv. Herligt..

Totalt fedt at jeg nu kan slappe af resten af denne lørdag herhjemme - tror jeg starter med et varmt bad og derpå et par timers søvn - trænger!!

Nåmen nu ER min gamle lejlighed så tømt, mangler bare en køber og at få den solgt.. Imorgen hovedrengør vi den - burde være overkommeligt eftersom vi er 5 mennesker til dette..

Hæhæ og god weekend herfra!!

Ingen kommentarer: