tirsdag den 5. maj 2009

Pfft..

- Savner min seng!! Denne første nattevagt i en ny arbejdsuge er ekstra hård lige nu, hvor natten går på hæld og sidste runde starter, fordi jeg igår ikke sov så længe som jeg burde, men stod op kl. 10.30.


Savner dén hér.. Uhm.. Eller sådan en kande..

Normalt sover jeg til kl. 12-13 om mandagen i en ny natuge, men igår blev jeg så vækket af frisk og skarp morgensol og følte mig udhvilet og hævnen kommer så den følgende nat, når jeg nærmer mig de 20 vågne timer i træk..

Men havde en dejlig mandag formiddag/eftermiddag, hvor jeg bare nussede rundt iført nattøj i mit nye hjem, skrev journal, hyggede med morgenmad og online-nyheder og gjorde rent i lejligheden med musik og radioavis på DABradioen..
En rigtig hyggemandag med masser af solitude i dagtimerne og om aftenen, da Jan kom fra arbejde, så vi Hitchcock-film og hyggede indtil jeg futtede i et varmt og forfriskende aftenbad ved 22tiden inden arbejde.. Fantastisk nu blot at bo 2-3 minutters cykeltur fra mit arbejde!!

Men NU glæder jeg mig til at få fri om to timer og lalle hjem i min lækre, bløde og varme seng og falde i søvn til lydene af det dagarbejdende folk, der står op og tager på arbejde.. Og jeg skal bare sove UD idag, bliver skønt!!

Natnat og godmorgen..

Ingen kommentarer: