søndag den 3. maj 2009

Søndag morgen..

Nånå, så meget for at sove længe - havde ellers tænkt mig at jeg skulle sove til kl. 12.00 idag - mindst!! Men så er der virkelighedens verden, hvor solen står skarpt ind gennem soveværelsesvinduerne allerede ved 07tiden - på morgenmåden og man vågner og er særdeles frisk dér og forsøger at sove videre for derpå kl. 08.30 at opgive ævred og stå op..

Nu sidder jeg så hér og kan se frem til at komme tidligere igang med sidste nedpakningsdel i min gamle lejlighed idag - får Jan med derover og min ven, Rune til hjælp tillige og så har jeg en fremvisning af lejligheden i eftermiddag - efter jeg har skåret ialt 1/3 af prisen er der langt større interesse for den, så jeg håber stadig på et hurtigt og sikkert salg..

Glæder mig til den er ude af verden og jeg ikke skal beskæftige mig mere med den!!

God søndag morgenstund til dig!

Ingen kommentarer: