torsdag den 14. maj 2009

Jeg vil aldrig mere giftes!!

Christ for et kedeligt arbejde - invitationerne kom idag og jeg havde tænkt at vupti det tager vel 1-2 timer så er den skid slået, MEN så er der virkeligheden hvor Jan og jeg samarbejdende har siddet i næsten 5 timer mellem 19-00 og udprintet invitationer, skrevet adresser på konvolutter, ringet og sendt mails til folk der ikke er på krak.dk (skulle forbydes!!) ang. deres adresser og slikket frimærker, så vi nu begge har papegøjetunger og limsmag i munden!!


Et fandens kedeligt arbejde og ikke bare sådan samlebåndsagtigt hvor man kan slappe af mens hænderne bevæger sig af sig selv - nænej, var fandeme nødt til at være koncentreret og huske navne, hele tiden huske efter om man havde glemt nogen, sørge for at rigtige indbydelser kom i de rigtige konvolutter og sørge for at der var frimærker på hele lortet!!
Følte mig mere og mere neurotisk som timerne gik - kunne ikke dobbelttjekke for mange gange OM hver enkelt konvolut nu også HAVDE frimærke, var lukket bagtil og var fandeme tæt ved at bryde dem op igen med ubændig neurotisk trang til at tripletjekke at navnene på hver enkelt indbydelse også stemte med konvoluttens adressant!!

Christ siger jeg bare!!
Jeg er både skeløjet og hovedpineplaget nu, hmm..

Men indbydelserne ER enormt fine - er hele besværet værd med at finde dansk importør og få dem fra USA!!

Her er de - selvfølgelig med en frøprins på og teksten hele vejen rundt i margen: ...and they lived happily ever after...







Men Guds død, dette bliver SIDSTE gang jeg gifter mig og jeg gruer allerede for samme antal takkekort der skal sendes ud til oktober!!

Ingen kommentarer: