søndag den 3. maj 2009

Søndag aften..

- En fantastisk aftenstund nu - har været hjemme siden 17.30 efter at være blevet FÆRDIG med al nedpakning af min gamle lejlighed og nu nyder jeg den trætte følelse i hele kroppen efter 5 timers nedpakning idag sammen med lettelsen over at jeg nu ER færdig med dette og at lejligheden nu ER klar til flytningen om 2 uger og at jeg ikke behøver skulle tilbage til den før flytningen (kun for syn af den og fremvisninger).. Fandeme en lækker følelse, og der ER noget fedt ved fornemmelsen af træthed og udmattelse på denne måde nu med visheden at jeg bare kan slappe af resten af aftenen og sove længe imorgen, hvor ny nattevagtsuge oprinder..

Har været en fu...king fabulous uge, sindssygt produktiv med masser af shopping, fuld nedpakning af hele lejligheden (skønt at dette nu ER overstået), flytning af min kat, indflytning og fuld udpakning hos Jan, vennebesøg mv.

NU vil jeg have aftensmad - chicken korma og stene tv resten af aftenen!

Fantastisk søndag til DIG også!!

Ingen kommentarer: