søndag den 10. maj 2009

Mors dag..

Er ikke noget vi markerer i min familie, så jeg tager en søndagsslapper idag og får istedet middagsbesøg af min far kl. 18.00, hvor han for første gang ser mit nye hjem efter jeg er indflyttet hér og så glæder jeg mig over at jeg kun mangler een nattevagt denne uge før friugen oprinder - skulle liiige være til at klare =)

Og friugen inden opmagasineringsflytningen på lørdag og rengøring af min gamle lejlighed søndag byder i hverdagene på en masse afslapning - skal have fingrene i den nye Kongehusbog som udkommer tirsdag (gossip, yeah!) og ellers bare RÅHYGGE mandag-fredag med soven ud dagligt, pløkke vampyrer, dinoer mv. med de nye lyspistoler til PS2 og mine gamle skydespil (regner med at de nye lyspistoler kommer med posten mandag/tirsdag), se film, nyde byen og det gode forsommervejr, café med søster, besøg af Rune, nyde lange frie nætter med film og dyner på sofaen og nyde friheden i ugen!!

Glæder mig!!

Ingen kommentarer: