mandag den 18. maj 2009

Vender døgnet..

- Som altid natten mellem søndag/mandag til en ny nattevagtsuge.. Har råhygget idag siden vi ved 17tiden blev færdige med hovedrengøringen af min gamle lejlighed som nu er vasket ned i grundrens - pyntede på den..
Ved 21.30tiden iaften fik jeg en ubændig trang til kirsebær og lokkede Jan med ud på en lille gåtur et kvarters tid - over pladsen til Istedgade, hvor vi fandt disse herlige røde sommerbær.. Elsker virkelig at bo SÅ centralt at man liiige kan lave sådan en afstikker en ganske almindelig søndag aften på ingen tid..

Nåmen hjem og fråde kirsebær og spille Post Mortem - eet af mine gamle adventurespil vi aldrig fik afsluttet for halvandet år siden.. Elsker disse depraverede, dunkle og esoteriske film noir-spil med mord, mystik, gamle broderskaber, myter mv.
Head of Baphomet går igen i både Post Mortem og efterfølgeren Still Life, som vi glæder os til at komme igang med ASAP når vi har færdigspillet Post Mortem..

Regner med at vi bliver færdige med Post Mortem imorgen aften.. Dog HAR jeg gennemført begge spil nogle år tilbage, men min kærlighed til adventure-genren gør at jeg kan spille dem om og om igen - med passende interval..

Nu vil jeg kværne nogle flere kirsebær og rykke ind på sofaen med Mord i mørket, hæhæ..

Her er nogle billeder fra aftenen og fra spillene - Post Mortem og Still Life:


Kirsebær og adventurespil, uhm..



Jan spiller Post Mortem søndag aften ved 22tiden..


Parisiske hustage i Post Mortem.. Film Noir-stemning..


Hotel Orphée i Post Mortem, hvor mordene finder sted..

Den gale maskerede morder i både Post Mortem og Still Life..



Still Life screens fra scener i Prag..

Ingen kommentarer: