søndag den 17. maj 2009

Doven søndag..

Nå, endte med at se MGP igår og var svært skuffet over vinderen - stemte endda for første gang i mit liv - på Bosnien/Herzegovina - kan godt lide når landene tør optræde på deres modersmål istedet for at forsøge at trække ekstra popularitet på en simplificeringskonverteret sang med hjerte/smerte-tema.. Men det var jo ikke en skid spændende, mand. Ikke en skid om jeg fatter, hvad Europa så i Norge, keeeedeligt nummer..

Nåmen aftenens højdepunkt var så da Jan mellem 00.20-01 læste godnathistorie for mig i sengen - er SÅ hyggeligt at falde hen til Mord i mørket, hvorpå man så slukker lyset, hæhæ og ligger dér og tænker: Her er sgu en kende MØRKT!!

Har sovet længe idag - 10 timer til ved 11tiden, hvilket var lækkert efter gårsdagens ståen tidligt op og superflytning..

Om 2 timer skal vi hjem i min gamle lejlighed for sidste gang (bortset fra syn og kommende fremvisninger) og hovedrengøre den med grundrens med Rune, min mor mv. - Vi er 4-5 mennesker så det burde kun tage et par timer..

Og så glæder jeg mig til iaften at spille adventurespil med Jan - at blive indfanget nok en gang i det dunkle Post Mortems univers af mord, intriger, film noir, esoterisme og depravation..

Hæhæ og god søndag..

Ingen kommentarer: