tirsdag den 19. maj 2009

Hyggetirsdag..

I nat fik jeg kværnet hele Turèlls Mord ved Runddelen og da jeg fik fri i morges cyklede jeg en halv time forbi min mors lejlighed (som ligger 1 min. fra mit arbejde), hvor jeg kløede Mokka bag øret i 15 minutter, men da der begyndte at komme liv i mors opgang med folk der væltede ned ad trapperne ved 07.30tiden fortrak han til sit sovested under sengetæppet, han er tydeligvis endnu ikke helt tryg ved lydene og menneskene i mors opgang..

Men var rart at se ham og se at han har det godt..

Så cyklede jeg hjem ved 07.45tiden og lagde mig til at sove ved 09tiden efter at have læst lidt Mord i September - fedt med noget Turèll-maraton disse dage..

Nu står de næste 5 timer denne aften på læsning af Mord i September, bad, mad og spillen Post Mortem færdig.. Herligt..

Og så har jeg modtaget to pakker idag, skønt - Copenhagen Noir-novellesamling og et frøsmykkeskrin.. :)

Ingen kommentarer: