onsdag den 6. maj 2009

Tidlig onsdag morgen..

Har fri om et par timer og skal hjem og slumre - elsker at hilse på dagvagterne på vejen hjem, hæ - så skifter vi til DERES 8 timers tjans mens jegselv bare skal hjem og hygge med morgenmad, nyheder og sove..

Jeg elsker osse ved nattevagter (udover friugerne) at jeg altid har fri i dagtimerne og aftentimerne - dagtimerne til at sove og hvor jeg samtidig altid har fri til at modtage pakkepost, gå til tandlæge/læge, teknikerbesøg mv. - At disse ting aldrig skal planlægges ift. mit arbejde..

Og jeg elsker at jeg ikke længere har morgenstress med at stå-op-og-have-så-og-så-mange-minutter-til-at-komme-ud-ad-døren - morgenerne er mine og fri til min disposal, hvor jeg bare kan spadsere hjem i ro og mag og beslutte fra dag til dag om jeg vil direkte i seng, tage morgenbad, spise morgenmad, læse nyheder, se film eller andet - jeg beslutter fra dag til dag om jeg vil i seng kl. 08, 09, 10, 11 etc. og kan bare sove længere om eftermiddagen hvis nødvendigt.. Jeg har muligheden og friheden til hver dag at få sovet ud uden nogensinde at risikere at sove over mig ift. mit arbejde.. Eks. hvis jeg sover 11 timer en dag, hvor jeg er træt mellem 09-20, har jeg stadig 3 timer fra jeg står op til at tage bad, spise aftensmad og komme på arbejde, herligt!!

Nattevagten bringer mig stort overskud, frihed, fritid og ro og samtidig er jeg ekstra glad for mit job i en krisetid som nu, fordi mit fag ER sikkert og min indtægt dermed er sikret!!

Nåmen jeg må igang med nattens sidste tjans og glæder mig til at komme hjem i seng.. Får besøg af Rune iaften og så skal vi drikke kaffe, synge Singstar og pløkke zombier på Nintendo Wii..

Her er vi onsdag aften med pløkkeriet i fuld gang:


Ingen kommentarer: