fredag den 15. maj 2009

Engle&Dæmoner..

- Skal ind og se den i Dagmarbio iaften, er bange for at jeg bliver skuffet præcis på samme måde som med Da Vinci i sin tid - at Tom Hanks bare ikke ophører med at VÆRE Tom Hanks der blot lirer replikker af - at han bare hverken ER eller bliver Robert Langdon.. Mest irriteret var jeg i sin tid over misforholdet mellem roman og film - at romanens pointe ER oprejsning til kvinderne - the sacred feminine og så vover instruktøren fandeme at lave en filmatisering, hvor den kvindelige hovedperson konstant er manden underdanig og sekundær!! Den instruktør fatter ikke en skid!!

Men kan sgu ikke undsige mig for en lille spæd piblen af glæde i maven, tager det som en oplevelse i aften og starter med middag på en kinesisk restaurant tæt på biografen, nam..

Og så lader vi op til flytningen imorgen - opmagsineringsflytning der bare skal overstås og hovedrengøring af min gamle lejlighed søndag.. Og det var så dén friuge, men HAR nydt de foregående dages fri og slappet af.. Eks. med vennebesøg igår aftes med pløkkespil med de nye PS2-lyspistoler som duer på Jans LCD-TV og som er trådløse og så så vi Rejsen til Saturn og morede os og da min ven tog hjem og Jan gik i seng slæbte jeg min dyne ind på sofaen og nød et par solitære nocturnale timer i selskab med Barnaby - en herlig aften og nattestund!!

Ingen kommentarer: