onsdag den 29. april 2009

TRÆT!!

Igår aftes startede jeg nedpakningen af min lejlighed (jeg flytter med mine vigtigste ting - som jeg nu har fundet ud af er RET mange og fylder 3 kasser - hjem til Jan iaften) og derpå rykkede vi Mokka hjem til min mor, hvor han så skal bo de kommende 6-10 måneder, indtil Jan og jeg finder en fælles lejlighed, hvor vi må have ham..


Mokka hos mor i sin transportboks.. Tænk at han kan VÆRE derinde!!

Jeg sov som sagt ikke natten til tirsdag og fór ud tirsdag morgen/formiddag på supershopping -endte i TO Fakta-butikker, TPmusikmarked, Bahne og Bodyshop - dagens høst var STOR..
Bunker af indkøb igår - Iittala-skåle, mindre stempelkande, CDer, Stuhr-shampooer, bodyshowers og Bodyshop-produkter en masse..

Nåmen efter nogle timers nedpakning derhjemme igår (var en særdeles travl dag, er sgu glad for at jeg har fri hele denne uge) flyttede vi så Mokka og jeg havde min dyne og pude med hjem til mor, for at blive og sove hos hende den første nat for at berolige kræet.. Jeg faldt i søvn ved 20tiden under en film på sofaen og fik få timer førend Mokka begyndte at stresse rundt og klage sent om aftenen og dette stod så på hele natten.. Han har boet hos mig i hele sit 6årige liv og er ikke god til omvæltninger, og det var mig umuligt at få ham til at falde til ro.. Endte med at opgive at forsøge at sove mere kl. 02 (!!) i nat og tog hjem ved 04.45tiden imorges og trænger i dén grad til søvn nu.. Men det har jeg ikke tid til for jeg har en lejlighed der skal pakkes ned NU, crap!!
Jerusalems Ødelæggelses indtog..

Skal nedpakke halvdelen af lejligheden idag og resten imorgen, for jeg vil gerne have weekenden fri - så jeg tager en hård tørn nu og så kan jeg slappe af i weekenden boende hos Jan og med visheden at der ER fuldt nedpakket herhjemme og så kan jeg bare afvente min forestående opmagasineringsflytning..

Men glæder mig til sent i aften at være flyttet rigtigt ind hos Jan, når vi har slæbt mine kasser med tøj, bøger, film, CDer og småting over til ham og udpakket dem!!

Bliver rart at have et hjem, der er ordentligt når nu min egen lejlighed kommer til at ligne Jerusalems Ødelæggelse!!

Nå jeg må til det ... *SUK* ...

Ingen kommentarer: