onsdag den 27. maj 2009

Onsdagmorgenhygge..

For 2. dag i træk har jeg ikke kunnet sove længe, vågner hamrende tidligt når solen står skarp og varm ind gennem soveværelsesvinduerne og står langt tidligere op end planlagt - igår ved 07tiden og idag kl. 08.30 da Jan tog på arbejde.. Men så kan jeg passende få noget ud af dagen..

Dog er det rart i friugen som nu at have friheden til at vælge den ønskede døgnrytme fra dag til dag - spille pc, læse romaner eller se film hele natten eller gå i seng i ordentlig tid og få noget ud af dagtimerne dagen derpå..

Sidder og hører musik og radioavis på Dabradioen og læser nyheder på nettet.. Og nu skal jeg om lidt spille Simcity Societies - er længe siden jeg har spillet det.. Og glæder mig til at bygge en stor fin by med urban bykerne, velhaverkvarterer og slumkvarterer.. Og se den færdigbyggede by udvikle sig med beboerne.. Rendyrket hyggespil og hyggedag idag..
Screenshots fra mit SimCity Societies med bykerne, slumkvarterer og velhaverkvarterer i skumring, nattetide og dagslys..

Ingen kommentarer: