tirsdag den 21. april 2009

Forårsaften..

Har nattevagtsuge denne uge, men eftersom jeg imorgen, onsdag skal på kursus i dagtimerne, har jeg fri fra nattevagt iaften, tirsdag.. Så da jeg kom hjem imorges råhyggede jeg hele morgenen væk med lang morgenmad og Barnabyfilm på DVD derhjemme til ved 11tiden, hvor jeg endelig gik i seng - var lækkert med sådan en lang doven morgenstund. Og sov til kl. 17.50 - inkl. to timers snooze og nu iaften skal jeg så helst kunne sove fra ved midnatstid så jeg er frisk imorgen til kurset.

Men dagens mest fantastiske input var da jeg ved 19.25tiden cyklede ned ad Enghavevej, hvor træerne står i fuldt blomsterflor langs banelegemet, regner med at det er kirsebærtræer el. lign. - med hvide blomster der dufter af forår, og det var sådan en smålun aftenstund med begyndende skumring på det tidspunkt, så samlingen af sanseindtrykkene - duften af træernes blomstring, det lune vejr og den smukke aftenskumring gav øjeblikkelig æstetisk lykkefølelse.. Christ, jeg var lykkelig!!

Elsker årstidsbebudere som en aften som denne!!

Ingen kommentarer: