onsdag den 8. april 2009

Kys en FRØ!!



Hvorfor ender jeg næsten altid på eBay om natten!??

Kan ikke tåle at være i nattevagt uden minimum een time bruges på eBay, trendsales, play eller andre netshops.. Og har de samme søgninger om og om igen med kort tids mellemrum på eBay - ender før eller siden i kategorien FRØER - frog plush, frog wedding cake topper, frog prince, frog crown etc etc etc.

Ved godt det ER en fetish og derfor naturligt tilbagevendende og har stadig et mindre traume efter jeg for år tilbage tabte en auktion på eBay om verdens fedeste bekronede frøbamse i auktionens 11.time (reelt 1 minut før auktionens slut), som ikke siden er genfundet andetsteds på nettet.. Ønskede mig så brændende den frø og så røg den til en anden, uf!! Fik fat i fabrikatet fra sælgeren men selvfølgelig produceres de ikke længere og dette har så i sidste ende medført at jeg måned efter måned og år efter år sidder og søger på eBay efter Figi Frog Plush, hmm..

Nå, det var de grønne væsner jeg kom fra - smutter igen *med frøtegn i øjnene*..


Ud å shoppe noget mere.. eller arbejde..

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

God påske til alle - og lad nu være med at blive FOR ...

Ingen kommentarer: