torsdag den 23. april 2009

Aftenstemning..

Synes det i aften var fantastisk kl. 22.30 at cykle på arbejde i den lune forårsaften med duften og fornemmelsen af by, blomster og forår overalt omkring mig..

Har også i aften fået det første læs flyttekasser hjem i stuen, hvilket Mokka ikke bryder sig om, tror han fornemmer at der skal ske noget snart.. Han får sig en grum overraskelse på tirsdag, når han bliver flyttet hjem i min mors lejlighed.. Og jeg kommer til at savne ham i hverdagen, men det er bedst at han ikke oplever min lejlighed når først jeg begynder nedpakningen, at han dermed skånes for denne stress..

Men når først jeg rigtigt flytter over til Jan om halvanden uges tid ER jeg derefter tæt på min mors lejlighed og kan kigge forbi og se til Mokka jævnligt - eks. på vej hjem fra arbejde om morgenen.. Det skal nok blive OK og det er jo kun for en periode på 6-10 måneder, hvilket trøster mig..

Og det lader faktisk til at min mor lidt glæder sig til at holde kat igen, hun har længe savnet at have kat men orker samtidig ikke at starte forfra med en ny af slagsen, og derfor virker det som om denne løsning, hvor hun ved at det kun er en begrænset periode hun har min kat, er ideel for alle parter.. Og sådan MÅ det jo være når vi ikke må have kat hos Jan..

Ingen kommentarer: