torsdag den 16. april 2009

Åh hvilken herlig nat..

Gad ikke spille Sims2 som planlagt i nat, valgte istedet dyne på sofaen og film fra ved 23.45tiden og nogle timer frem - startede med Vacancy, så dernæst to Barnaby-film - eller dvs. så halvanden, for faldt i søvn ved 03.30tiden til den sidste film og blev vækket på den radbrækkede måde af Jan da han stod op imorges ved 07tiden og slæbte mig derpå ind i sengen, hvor jeg så har sovet fantastisk indtil kl. 13.00.. Nu skal jeg i bad, rydde lidt op og derpå hjem til migselv hvorpå Jan henter mig senere i eftermiddag og vi sammen tager ud og ser på opmagasineringsrum til alle mine ting fra min flytning medio maj..

Og iaften får jeg besøg af min bedste ven til vores ugentlige hyggeaften og det bliver een af de sidste af disse aftner i min lejlighed, eftersom jeg begynder nedpakningen om blot halvanden uges tid..

Ellers intet nyt under den skydækkede sol..

Ingen kommentarer: