tirsdag den 28. april 2009

Produktiv aften..

Har friuge nu og nød en stille morgen med Hell's Kitchen på youtube derhjemme mellem 07.30-11.15 imorges og dejlig morgenmad i ro og mag efter ugens sidste nattevagt.. Så gik jeg i seng og det var meningen at jeg skulle have været oppe ved 17tiden, men det kom jeg aldrig, må have glemt at sætte mobilen på snooze da den bimlede kl. 16, for jeg vågnede først af mig selv kl. 20.15, hmm..


Nå, godt jeg ikke havde nogle aftaler.. Op og hjem til Jan medbringende en pose med sart flyttegods - smykker og parfumer hjemmefra og har så ellers bare brugt denne sene mandag aften på at indrette min side i skabet (som Jan har ryddet til mig) med lidt foreløbigt tøj og et par tasker og sat mine smykker og parfumer hjemmefra op i badeværelset og på reolen i soveværelset..


Parfumesamling i badevær. og smykkesamling på reolen i sovevær. pr. ultimo april hos Jan..

Men det var idag SIDSTE gang jeg sov derhjemme i min seng, for nu begynder nedpakningen i denne uge - det er på en måde lidt vemodigt, for jeg har været glad for min lejlighed som min tryghedsbase i over 6 år nu, men omvendt ER jeg klar til at komme videre i mit liv.
Har besluttet ikke at vente til lørdag, men istedet pakke et par kasser med CDer, DVDer, tøj, sko, tasker og bøger samt min pc allerede på onsdag og så rykke rigtigt hjem til Jan med disse ting onsdag og komme ordentligt på plads hos ham onsdag aften.. Hvorfor vente til weekenden når jeg ER klar nu og bare gerne vil have denne miniflytning overstået, så jeg igen kan føle at jeg HAR et hjem!?

Onsdag it is!!
Og efter to års daglig pendling mellem min og Jans lejlighed, bliver det faktisk en befrielse ikke længere at skulle dette - fremover at have eet hjem at være i dagligt og ikke at skulle renholde to lejligheder længere mv.
Og imorgen, tirsdag skal jeg et smut forbi Bodyshop efter nogle badeolier til nogle lækre badestunder hos Jan nu når jeg flytter ind om 2 dage, hæhæ.. Wellness ifb. med bl.a. bad ER vigtigt for mig - måske fordi jeg både er visuel og duftmæssig æstetiker, duften og følelsen af velvære ER essentiel, derfor går jeg op i at have nogle lækre bade-essentials med lækre dufte..

Og så skal jeg ellers bare hjem og have rykket min kat over i min mors lejlighed imorgen aften.. Og jeg medbringer min dyne og pude og bliver selv og sover den første nat på mors sofa, så Mokka ikke føler sig helt forladt, nu da han ikke kender min mor særlig godt..

Ellers står hele denne uge bare på nedpakning, keeedeligt, men det fede ved denne flytning er at tingene bare skal nedpakkes og derpå til opmagasinering indtil årsskiftet og jeg udsætter dermed dét jeg hader mest ved flytninger - UDPAKNINGEN!! Hæhæ..

Nu skal jeg om lidt have bestilt nogle nye smykker fre eBay til brug ved brylluppet til oktober - selvfølgelig smykker med kroneform, what else!?



Kronesmykker og frøsmykkeskrin..

Ingen kommentarer: