lørdag den 4. april 2009

Ondt i håret..

Ja, så var jeg til middag og druk med en flok skønne, skøre kolleger igår, når man så på os ville man nok aldrig tro at vi arbejder på plejehjem - festlige og skøre hele flokken..

Men en god og vellykket aften, folk var tilfredse med arrangementet lige fra den indiske restaurant til byturen på "Luderen" og havde det ikke været for en kodyl pine i mit hoved var jeg blevet længere end jeg gjorde - trissede hjem ved 01tiden..

..... HIIIIK ....

Har ikke deciderede tømmermænd idag, blot træt og flad - en smule ondt i håret kan jeg ikke undsige mig - men glæder mig til et dejligt opkvikkende bad senere og en rigtig dasedag med film og cola og restituering hos Jan - dog med en smule dårlig samvittighed ift. at det fandeme er SKØNT vejr idag - solrigt og lunt - rigtig forårsagtigt - sådan en dag burde man flukse cyklen og køre en tur ud i det blå eller tage en længere tur til stranden eller køretur med bilen, MEN jeg er som sagt flad og orker egentlig ikke at forholde mig til solens insisterende tilstedeværelse!!

Slut bum - jeg vil have min indendørs dasen i FRED for sol og varme!!

Ingen kommentarer: