mandag den 6. april 2009

Mandag..

Så starter ny natttevagtsuge med højt humør - glæder mig sgu til at komme på arbejde igen - elsker friugerne men i slutningen af en friuge glæder jeg mig altid til at komme igang igen..

Og sådan en mandag eftermiddag med højt solskin som nu kan man sgu ikke være andet end GLAD =)

Havde superhyggedag igår, søndag med tur til svigerinde & co. i det nordsjællandske og så hjem om aftenen, hvor jeg gav Jan et påskeæg, som han blev rigtig glad for.. Hmm, jeg trænger vist til et barn..

Og så har jeg sovet længe idag forberedende min nattevagt iaften og fået bestilt sidste del af Jans fødselsdagsgaver nu til formiddag, skønt!!

Jeg skal hjem til Jan og gøre lidt rent om lidt og så når han kommer hjem ved 16tiden drøner vi i Neo på indkøb og så skal der ellers bare hygges og flades ud i aften inden arbejde..

Og glæder mig til onsdag - hvor vi tager i biografen og ser filmen "Boy A", som er løst bygget på 90er-sagen om mordet på lille James Bulger, som jeg skrev opgave om i 9. klasse - glæder mig til at se den og så en tur på restaurant efterflg. inden nattevagten, herligt..

Og så glæder jeg mig over mine nye kronerammer, som er hos Jan i feminint hjørne i soveværelset, som jeg har indrettet med rammer, lys, spejle, smykker mv. Og glæder mig over at jeg i det hele taget efterhånden har fået slæbt en del personlige ting over til Jan..
Reolen i Jans soveværelse med mine ting.. Min ene kroneramme med bld. af os i Prag..
Natbordet i Jans sovevær. med kroneramme mv.
Mit frøsmykkeskrin hos Jan..
Min samling af parfumer i Jans badeværelse - AnaisAnais, DKNY, Nina Ricci, Burberry, Kenzo + White Diamonds en masse..

Ingen kommentarer: