søndag den 19. april 2009

Søndagshygge..

Har sovet lææænge idag, fra 02tiden til 13.30 - herligt.. Og har simpelthen bare sumpet denne søndag eftermiddag væk med netnyheder og boligannoncer på nettet, MEN.. Hvorfor er det liiige at jeg glor på huse i Odsherred?? Hmm, det er tydeligvis drømmen om at bo side om side med Dragsholm (når nu manden ikke vil købe selve slottet til mig) der trækker..

MEN det er jo for fanden ikke HUS vi skal flytte i (førend tidligst når vi engang har nogle børn i skolealderen) - det er lejligheder på vesterbro vi BØR se på og ergo er denne huskigning ret meget tidsspilde.. Men skægt er det sgu.. Utroligt så meget hus man får for pengene i Holbæk og Odsherred-området!! Det samme som en mellemstor andelslejlighed i Kbh koster og forskellen på ejerlejlighed/hus og andel er fandeme at få øje på!!

Nåmen nu må jeg igang - har en støvsugning mv. der venter inden vi skal ud og spise hos min papi i aften.. Og SÅ skal jeg i nat vende døgnet inden min nattevagtsuge fra imorgen, og jeg skal benytte tiden i nat til at få bygget det skide sims2hus færdigt!!

Og apropos nattevagtsuger - så bliver dette den sidste natuge for mig boende i min lejlighed inden nedpakningen starter i næste friuge og jeg flytter Mokka hjem til min mor på midlertidigt ophold (indtil vi har en ny fælles lejlighed).. Og dermed er det sidste uge vi går ind i, hvor mit hjem er uforstyrret - ugerne efter bliver med flyttekasserod, opmagasinering og min flytning til Jan lørdag om 13 dage.. Bliver skønt at få overstået, afskyer flytninger!!

Ingen kommentarer: