onsdag den 15. april 2009

Onsdagsvirvar..

Har spillet Sims2 i nat og havde planlagt at gå i seng ved 01tiden, meeeen så blev klokken lige 04.30 og så kunne jeg selvfølgelig ikke falde i søvn og det endte så med at jeg sov over mig idag, hmm.. Sov over mig ift. HVAD?! Jeg har jo friuge.. Ja tak, men jeg får besøg af min semisøster/veninde om en time - i Jans lejlighed that is og lige nu sidder jeg hjemme i min egen lejlighed og skal nå at støvsuge mv. hos ham inden hun kommer, så jeg tror jeg prøver at udsætte hyggen en ekstra time.. Hmm..

Jeg skal fandeme LÆRE at disponere bedre over min tid, og dette er desværre et langtfra ukendt fænomen i friugerne - at jeg forsøger at lave alt for mange ting (jeg implicit i NV-ugerne gemmer til friugerne) - for mange aftaler og gøremål - på een gang og således farer jeg forvildet rundt i hvert fald i halvdelen af friugens dage som en hovedløs høne og brager ind i alt og alle.. Tess, tag dig sammen!!

Og hvorfor er det så liiige at når man har rigtig travlt kan man ikke gøre tingene ordentligt (og alting tager længere tid end ellers)?? Tasterne på tastaturet sidder pludselig ikke som vanligt og der forekommer usandsynligt mange slåfejl, man vælter rundt og smadrer den ene ting efter den anden - travhed BURDE gøre een mere koncenteret ikk'!!?

Nåmen, jeg må videre.. Tata.. *crash* - CRAP!!

Ingen kommentarer: