tirsdag den 21. april 2009

Nat-nat..

En produktiv aften..

Fik udfyldt flyttekort til folkeregister, bank, universitet, mobilselskab, forsikringsselskab mv. mv. mv.
Og opsagt DR-licens og internet/telefon/TV..

Og forresten bør man vel få licenspenge tilbage når nu jeg lige har betalt 6 måneder forud og flytter efter kun een måneds brug!! De SKYLDER!! =)

Nu mangler jeg bare en KØBER så jeg kan få lån, husleje, vand, el og gas ud af verden også!!

Jeg flytter om knap to uger no matter what, så er lejligheden klar til overtagelse..

Men rart at få klaret alle de dér kedelige flyttemæssige praktiske ting iaften!!

Og nu er jeg så på nattevagt igen-igen, en ny uge og har glædet mig til at komme herhen igen, så det er jo fint-fint.. Og har et par Barnabyfilm med til hygge i nat, hæhæ..

Så.... Nat nat herfra..

Ingen kommentarer: