torsdag den 2. april 2009

Dragsholm Gourmetophold..

Så er der helt styr på Gourmetopholdet på Dragsholm Slot om 15 dage fra idag - bekræftelse herpå er modtaget und alles.. Og pudsigt nok var der idag anmeldelse heraf i ekstrabladet, som var meget positivt stemt for stedets historiske rammer, maden og opholdet i sin helhed.. http://ekstrabladet.dk/ferie/article1147160.ece



Og dette ser jeg da selvfølgelig frem til at opleve =)

Har været på slottet een gang for omkring 13 år siden med min daværende stedfars arbejde, hvor arbejdet betalte sådan en firmaudflugt for ansatte og disses familier med frokost på slottet, rundvisning, skattejagt og ringridning, var fortryllet på stedet og fortryllelsen er ikke aftaget med årene, så er spændt på om stedet lever op til mindernes forventning.. Dengang svor jeg at HVIS jeg nogensinde skulle giftes skulle dette foregå på Dragsholm Slot, nu er det jo bare således at hverken Jan eller jeg er kristne (han er ateist, jeg er gnostiker), så et bryllup i slotskirken kommer ikke på tale for os, og derfor har vi valgt den anden løsning - at gifte os på Rådhuset og holde festen på Dragsholm - et godt og tilfredsstillende kompromis!!

Her nogle skønne billeder fra stedet (og en model af slottet):












Ingen kommentarer: