tirsdag den 28. april 2009

Godmorgen godmorgen sang fuglen i sky..

Har ikke været i seng endnu, men istedet råhygget hele natten væk på youtube..

Og da klokken først blev 04 besluttede jeg at jeg ligesågodt kunne BLIVE oppe og ordne dagens indkøb og andre gøremål (rengør af Jans lejl.) INDEN jeg sover.. Så går i gang om lidt og tager derpå på shopping og regner med at slumre et par timer fra ved 12/13tiden idag indtil Jan henter mig og Mokka derhjemme ved 17tiden, hvorpå vi kører hen til mor med kræet..

Ikke så mærkeligt jeg ikke er træt, sov jo lissom til kl. 20.15 igår ik, duuh!!

ER monsterfrisk efter jeg lige er kommet ud af forfriskende og VARMT morgenbad, ahh..

Og fik jeg sagt at jeg ELSKER min nye White Diamondsparfume!!??

Nu en stor kop kaffe og en morgensmøg, ahhh - elsker mine laster.. Tror sgu jeg laver en hel stempelkande!!

Tata og godmorgen til alle =)

Ingen kommentarer: