mandag den 29. juni 2009

Nussen rundt..

- det er hvad jeg har gjort de sidste par dage siden Jan tog på festival - jeg nyder bare at dalre rundt herhjemme og hygge mig med oprydning mv. Idag har jeg dog osse været på gaden og handle ind og hente nogle af mine bestilte film (Frasier sæson 10-11) som var kommet på lager i butikken.. Fandt osse første sæson af Beverly Hills 90210 billigt - bliver skægt at gense hér næsten 20 år senere..


Har ryddet køkkenbordet for gamle tomme blikpotter og istedet pyntet med zen-stemningsagtige hvide bloklys og callaliljer i små tubevaser - det er rigtig fint.. Og mine pæoner står osse stadig flot herhjemme - mest af alt elsker jeg sommeren for dens blomster og friske bær.. Uhm..
Pæonerne på spisebordet - callaliljer i tubevaser og bloklys på køkkenbordet..
Og har hygget mig i aftentimerne med levende lys overalt i lejligheden..





Nu vil jeg se nogle afsnit af Frasier fra de nye DVDer og så skal jeg på nattevagt iaften - sidste uge inden ferien, hæhæææ..

2 kommentarer:

Mor sagde ...

Yep - jeg har også set det meste af sæson 1 af Frasier i gåt :)

Fine tubevaser !!

http://copenhagendaily.dk

Ravinski sagde ...

Tark Therese..
Frasier ER ubetinget min yndlingsserie og da jeg ikke længere kunne tage dén kanal der sendte den hver aften (var blevet lidt for meget en vane for mig at få dagligt Frasier-fix) måtte jeg jo anskaffe serien på DVD, hæ!! ;)

Tubevasen er superfin med sådanne småstængler - hvis det skulle have interesse har jeg købt den på aura4laura.dk - ved ikke om de stadig har dem dog..