onsdag den 10. juni 2009

Solitude..

- Åh, hvor jeg NYDER det - dagevis alene hjemme.. Misforstå mig ikke, jeg elsker skam min kæreste men jeg elsker osse at være alene - daglig solitude er vigtig for mig og normalt får jeg denne enten på nattevagt eller i friugen herhjemme i dagtimerne når Jan er på arbejde.. Men 3,5 døgn nu med fuld solitude er en sjældenhed og jeg NYDER det..

Har bare råhygget de sidste dage - med nye film, SimCity Societies, vennebesøg igår, nussen rundt herhjemme i nattøj mv.

Igår gik jeg i seng ved 06tiden om morgenen (dvs. imorges) efter nat med film og spil, udnytter solituden til maximum.. Har tilgengæld ikke fået gjort rent endnu - skubber det hele tiden, er foreløbigt udsat til imorgen..

Havde besøg af Rune igår, vi lavede mad, knævrede, så Max Payne-filmen og blev inspirerede af film noir-stemningen til at gå igang med at genspille Max Payne-spillet (nr. 1).. Således forløb aftenen altså i Max Paynes tegn!! :)

Nu læser jeg lige netnyheder mens opvaskeren arbejder i køkkenet og derpå vil jeg se mine nye gyserfilm - tør ikke se dem når det er mørkt sålænge Jan ikke er hjemme, så jeg snupper dem nu i dagtimerne.. Og så senere iaften kan jeg hygge mig med nogle af mine andre Turèllbøger (nu da krimiserien ER læst) - Turèlls København, Storbytrilogien og Vangede Billeder..

Siden jeg stod op ved 14tiden idag har jeg bare sumpet på nettet og bestilt en masse ting - indretningsting inkl. gave til min nattevagtskollega (hun holder sommerfest i sin have i august og jeg har købt en havefigursfrø til denne), hårbøjler, SPA-wellnesstilbehør, DVDfilm (inkl. de 2 sidste sæsoner af Frasier som jeg mangler i samlingen - sæson 10+11), parykker (fra eBay - til sjov og spas) og 2 parfumer.. Sagde nogen finanskrise?! - Ikke herhjemme, jeg shopper som jeg plejer!! =)

Ingen kommentarer: