tirsdag den 23. juni 2009

Morgenmenneske..

- No way, men gik i seng før 23 igår og derfor vågnede jeg på den friske måde kl. 06.00 denne morgen og besluttede at jeg ligesågodt kunne komme op..

Jeg er ved at loade Sims2 gang på gang (fordi det har crashet siden april, hvorpå jeg har ladet det være urørt og som gøremål idag har at få det til at virke igen!!) - er ved 4. loading nu siden kl. 06, men som vanligt lader det til at være et korrupt objects-download der forårsager crashene og derfor afprøver jeg de enkelte downloads i grupper for at se hvilke grupper der crasher og hvilke der ikke gør..

Det er møgkedeligt arbejde, men nødvendigt hvis jeg skal kunne spille spillet igen..
Og heldigvis tager det på vores nye pcer kun 20 minutter at loade det med alle Expansion Packs (EPs) og bunker af downloads - på min gamle pc (som min mor har overtaget) tog det 1 time at loade spillet og derfor var det rigtig SURT og omstændeligt at tjekke for korrupte downloads som nu..

Og det er så på Jans pc jeg kører spillet, har det osse installeret på min egen maskine men med andre downloads end på Jans og det er de ting der er på Jans pc, jeg vil spille med, så dermed er der ingen vej udenom - jeg kan sidde og sumpe nu på min egen pc mens jeg afprøver tingene på Jans pc..

Spillet crasher ikke på min egen pc, men på den er det gamle ting (downloads anno 2004-2008) der ligger, hvorpå det på Jans er nyere ting (2008-2009) og det er de nyere ting der er fedest!!

Jeg elsker mit simsspil men er træt af at det er så ustabilt, det er maaange gange jeg efterhånden har gennemført reinstalls og dette downloads-tjek pga. crashes, men jeg trøster mig med at jeg ALTID har fået det til at virke igen, det skal jeg osse idag!!

Ingen kommentarer: