tirsdag den 9. juni 2009

Udsovet..

- og lidt groggy..

Valgte igår morges efter sidste nattevagt at tage hjem og undlade at sove inden nattevagtsmødet på mit arbejde kl. 14.00 og spillede istedet simcity societies med udvidelsen Destinations som indeholder en masse nye forlystelser, huse, bygninger, lufthavn, strandhoteller mv. - Fik bygget en moderne udgave af Atlantis (Neo Atlantis) med byen bygget op i "ringe" af veje omkring paladset som den inderste del af byen.. Og med nye bygninger, strand, strandhotel, lufthavn mv.
Screens fra Neo Atlantis - centrum med paladset, strandhotel, lufthavn og slumkvartér..


Da vi først kom på den anden side af mødet var jeg så overtræt at jeg faktisk var hyperfrisk, så jeg tog på planlagt indkøb i Tpmusikmarked, Fona og Føtex - købte mad, frugt, Nelliker, masser af film og Cder.. Så nu har jeg en stor stak nye film at hygge med i friugen - fik fingrene i de to filmatiseringer af Turèllkrimierne Mord i Mørket og Mord i Rodby, som jeg morede mig med at se igår aftes.. Skægt med Vesterbro anno 1980erne.. Kan huske det fra min barndom..

Jeg anskaffede osse Max Payne-filmen, fordi det jo ER moderne film noir og dén skal jeg se med Rune, som jeg får besøg af i aften..


Udsatte ugens rengøring igår, gad simpelthen ikke, så dét skal jeg hygge med i eftermiddag, men har jo hele dagen for mig, så jeg kan godt liiige nå lidt simcity først - Arcadia venter..

Og ellers nyder jeg at nusse rundt herhjemme i den lidt døsagtige forsovne tilstand, som altid hersker når jeg lige er stået op og har sovet 12 timer i streg - men trængte sgu til søvnen da jeg ved 23tiden igår aftes endelig gik i seng og dér havde været oppe i over 30 timer i træk..

Nyder roen herhjemme og de fine Nelliker i køkkenvinduet - elsker friske blomster!!
Nellikerne på køkkenbordet herhjemme..

Ingen kommentarer: