lørdag den 20. juni 2009

Friuge upcoming..

Jaja, kun 2 nattevagter tilbage og friuge startende om 1,5 døgn.. Denne vagtuge er fløjet afsted, der har ikke været meget at lave på arbejdet, men jeg har tilgengæld fået læst romaner - bl.a. The Gargoyle - en veldrejet og anderledes kærlighedsfortælling omhandlende udødelig kærlighed, opofrelse, Dantes helvedsvisioner, gargoyles, grotesques mv.
Og skal i nat igang med Boghandleren i Kabul..
Er rart at jeg endelig pt. får læst en del af de bøger, jeg længe har haft liggende og ikke tidligere har haft tid endsige overskud til at komme igang med..

Den kommende friuge bliver travl - har en masse Sims2 jeg skal have bygget (hvilket tager oceaner af TID), en stor bunke film på vej med posten, rengøring, indkøb, mors fødselsdagsfest, besøg af venner og så tager Jan afsted på Roskilde Festival om lørdagen den kommende uge, hvorpå jeg har 8 døgns solitude inden han kommer hjem igen.. Solituden ligger dog mestendels i min næste nattevagtsuge, så tiden kommer til at gå hurtigt dér og det vil være min sidste arbejdsuge inden min 3ugers sommerferie.. Glæææder mig til sommerhusturen!!

Ingen kommentarer: