torsdag den 2. juli 2009

Søs..

- Var ude og spise og på café med min søster igår aftes - skidehyggeligt fordi vi ikke har set hinanden i over en måned og fordi hun nu er højgravid og vi ikke har tid til at ses de kommende par uger, var dette ret sikkert sidste gang jeg så hende med mave på - næste gang vil der ligge en lille bæbs i favnen.. Bliver mærkeligt og skægt at opleve..

Hun er een af de yndefulde gravide - der ikke er blevet stor som en ballon, stadig er slank og spinkel og feminin undtagen på maven, som ikke har vand i hele kroppen og faktisk heller ikke danderer rundt i stort ventetøj og fodformede sko, men istedet bare går i almindelige sommerkjoler, som så er lidt spændte over maven..

En yndig gravid, og det er faktisk næsten kun fra siden man lægger mærke til graviditeten..

Nåmen lille Rosa må snart melde sin ankomst - søs er sat til imorgen, så jeg er spændt på hvornår smserne begynder at komme..

OG jeg vil vædde med at det sker når jeg er i sommerhus, ville være SÅ typisk..

Og så er jeg denne sommer ikke den eneste der faktisk BROKKER mig over sommervejret - har fundet flere ligesindede end ellers der osse mistrives når de skal sove i lummerheden, som også synes det er ulideligt at sidde/gå i solen og som også hader sommertorden og synes det er FOR varmt i disse dage..

Ingen kommentarer: