mandag den 22. juni 2009

Håhåhåhååå..

- FRIUGEEEEE!!

Og den sidste af slagsen inden min ferie starter om 2 uger - altså sidste almindelige friuge og dernæst en nattevagtsuge med vikar-makker, idet min faste nattevagtsmakker går på ferie fra idag og 3 uger frem og SÅ er det tid til min ferie efter næste natuge, hoooohum.. :)

En rolig weekend er passeret, var begejstret for gårsnattens læsning af Boghandleren i Kabul, som jeg endelig fik kværnet efter at have haft den stående ulæst i 2-3 år i reolen.. Og inat har jeg fordøjet tiden på vagten med 3 Poirot-film på DVD (som Jan fik i føds'gave fornylig)..

Nu frimorgen og 7,5 døgns fri at se frem til.. Har ingen hast med at komme i seng denne morgen, for jeg skal jo ikke noget i aften, så jeg planlægger at hygge nogle timer nu mellem 08-10 med nogle flere Poirotfilm og morgenmad og derpå et par timers rengøringshygge inden jeg går i seng ved 12tiden denne formiddag.. Og i aften skal jeg endelig igen i gang med mit Sims2-byggeri, som har stået stille i månedsvis, da jeg manglede tiden og overskuddet til dette (det overtager nemlig som en tidskrævende besættelse når først jeg går i gang) og dermed kommer meget af denne uge til at handle om Sims2.. Har fundet nogle råd til hvordan man får mere end 8 simmere installeret på een grund - dette må afprøves!!

Og så futter Jan på festival på lørdag og er derpå væk i 8 døgn, bliver mærkeligt med så mange dages solitude, skal nyde byen imens, se venner og se en masse fede film!!

Nu venter den fede moustachebesmudsede belgier i maskinen, tata og god mandag morgen..

Ingen kommentarer: