mandag den 15. juni 2009

Mandag aftenstravlhed..

Nu hævner det sig at jeg sov længe idag og bare har daldret rundt hele dagen og læst bøger - har færdiglæst Dan Turells København i dagtimerne idag - og har ikke bestilt andet end at søge overspringshandlinger hele dagen og således må jeg ordne min mandagsrengøring i aftentimerne inden ugens første nattevagt..

Har lige støvsuget og vasket gulve og afventer nu at gulvene tørrer inden jeg kan tage fat på sidste del - aftørring af borde, vindueskarme mv. - SUK - keeedeligt, afskyer virkelig rengøring - keder mig sønder&sammen..

Men omvendt er det sgu skønt når det er overstået og her er skinnende rent og dufter af renhed..

Solen begiver sig nu ned over hustagene og jeg fedter rundt på smatvåde gulve..

Må til det - skruer op for Dabradioen og tager sidste tørn..

*Nynner "her kommer mutter med kost og spand"*..

Ingen kommentarer: