onsdag den 24. juni 2009

Hede...

- Pffft - hader sommer.. Sådan en hede er bare ikke mig - selv med nedrullede persienner er der fælt herhjemme



Sommer i stuen for nedrullede persienner - skarp aftensol i køkkenet & soveværelset - smeltede bloklys i soveværelsesvindueskarmen..


Troede jeg skulle dø da jeg for en time siden var på gaden og endte i Tpmusikmarked, hvor jeg stod og hang under en ventilator og forsøgte at nedkøle kropstemperaturen.. Endte med en større trøstestak CDer og film (trøster mig over varmen - som alle andre sjovt nok lader til at elske)..

Nåmen som vanligt en stak gyserfilm mv. - bl.a. Vacancy 2 som vi skal se med Rune herhjemme imorgen aften (han har nemlig heller ikke set Vacancy 1 som jeg osse ligger inde med), Twillight, The Mist, Mørkeleg mv. - så har jeg noget at tage mig til..
Ooog en ordentligt stak CDer tillige - hæhæ, sommershopping..

FIK Sims2 op at køre igen igår på Jans pc - men krævede en backup og en fuld reinstallation af spillet, men nu kører det så osse upåklageligt og jeg orker ikke mere byggeri idag - har været i gang siden tidligt i morges, så nu lukker jeg spillet ned og tilbringer aftenen i selskab med de nye film..

Og pæonerne herhjemme lader til at trives i varmen, de står i hvert fald flot i vaser på spisebordet og køkkenbordet..
Pæoner ultimo juni på spisebordet + pæoner i aftensol på køkkenbordet..

Ingen kommentarer: