tirsdag den 31. marts 2009

Tirsdage..

Jeg har en idé om at tirsdage er depraverede - at de er sure fordi det stadig er starten af arbejdsugen, omend ikke med mandagens weekendoverskud, de er ofte grå, regnfulde og mørke.. Tirsdage er for mig sådan en lidt ligegyldig dag i ugens ensemble.. Er indifferent overfor tirsdage og nyder det på I-told-you-so-måden, når tirsdage som ventet ER grå og mørke med dyster overskyet himmel eller med indifferent hvid himmel.. Men så er det alligevel rart en gang imellem at blive proved wrong - eks. idag, hvor jeg vågner op ved 09.30tiden til højt solskin og forårslunhed i luften.. Hvad sker der lige dér, tirsdag!??

Fik set hele den nye Klovn-sæson igår aftes og græmmede mig som vanligt over pinlighederne og NØD dette!!

Gik i seng ved 01tiden og fik ikke sovet helt så længe som planlagt denne tirsdag morgen, prøvede ellers at slumre videre fra jeg vågnede ved 09.30tiden men endte med at stå op kl. 10.00 og startede med morgenstress på rygermåden da min lighter ikke virkede og må have set yderst ynkelig ud som jeg sad dér med smøg i kæften og desperat prøvede at tvinge en lille gnist ud af særdeles afdød lighter.. *RIP*!! Endte med at fare ned i kiosken på hjørnet og proviantere og sidder nu lykkelig igen på den afslappede rygermåde *host hrrrark* NAM!!

Nåmen jeg har ellers haft en yderst produktiv morgen - fået lavet budget for april nu lønnen ER gået ind, ringet til rådhuset ang. bookning til brylluppet i oktober - fik at vide at der ingen problemer er i at blive gift den ønskede dato medio oktober men at vi først tidligst 4 måneder FØR denne dato kan sende ægteskabserklæringen med den ønskede dato ind.. Hmmm, dvs. medio juni, skal virkelig HUSKE dette!!

Har også fået ringet til Dragsholm Slot hér til morgen og booket et møde + middag + overnatning til fredag d. 17/4, hvor vi tager slottet nærmere i øjesyn, planlægger bryllupsfesten med slotsfolkene, diskuterer priser (tager min fars kollega som er gourmet og vinkender med til dette møde fordi han har mere forstand på dette end os og spenderer en slotsmiddag på ham efterflg. som TAK), planlægger menu og afprøver maden dernede og overnatter for at se OM det er det rette sted for festen og allervigtigst: tjekke at vi IKKE bliver hjemsøgt af hvide damer om natten!! Jeg skal være den eneste hvide dame i rummet, og jeg er tilgengæld også meget vinterbleg!!
Jeg har forhåndsbooket slottet til festdatoen med overnatning og denne aftale er IKKE bindende endnu, så vi kan springe fra ifald det skulle vise sig ikke at være den rette location for festen og vi kan desuden også ændre i antallet af bookede værelser/kuverter i tilfælde af afbud.. Men forhåndsbookningen er en god idé, således at vi nu ER sikrede det max. antal værelser vi satser på til festen og slottet endvidere har vores reservation in mente, så andre gæster ikke kan komme om eks. 1 måned og hijacke alle rum på denne dato!!

Så, dejligt med sådan en produktiv morgen og nu skal jeg om lidt kapre min cykel og på en tur ind til Lisbeth Dahl-butikken i indre by for at tjekke deres mange kroneting, kronerammer mv. ud!! Og dernæst hjem til migselv og gøre rent i eftermiddag!!

Ooog så kommer der Luksusfælden i TV iaften, hæhæ..

God lun tirsdag til alle!!

Ingen kommentarer: