søndag den 22. marts 2009

Forårsvejr..

Sidder herhjemme søndag eftermiddag og har virkelig NYDT det skønne og solrige forårsvejr idag, har for første gang i månedsvis nydt at have vidt åbne vinduer, det er SÅ lækkert og mildt i vejret idag.. Men officielt set bebuder 21. marts jo også altid foråret med jævndøgn..
Har haft monstertravlt de forgangne dage - fredag med rengøring i Jans lejlighed og tur på Marokkansk restaurant (Couscous, uhm!) og biograftur om aftenen..

Nåmen jeg havde så fødselsdag igår - 28 år you old bat!! Taktak, du!!

Det var en hyggelig dag som startede tidligt om morgenen med indkøb af blomster til oppyntning og lagkager mv. Derpå timevis af stress i Jans lejlighed med bollebagning, oppyntning, dækken kaffebord mv.

Nåede det hele og kunne modtage mine gæster - venner og familie - ved 14tiden med overskud, boller klar i ovnen, kaffe på stempelkanderne og Gitte Hænnings "Ta' med ud og fisk" gjaldende fra DABradioen i køkkenet..

Det var en rigtig fin fest - masser af slik og snacks og et traktement der vist ikke lod nogen gå sultne hjem - familien forduftede efter boller, kaffe, kage og kakao ved 18tiden og vennerne blev til ved 23tiden, hvor vi forinden hyggede med drinks, Singstarskrålen, sladren og lækre pizzaer fra den indiske takeaway om hjørnet..

Jeg blev begavet til overflod med DVDfilm, CD, penge, Mumitrolde-glas, Dantes Divine Comedy, blomster, dyreværnsmedlemsskaber, Singstar-spil, ny mobil-telefon mv.

Og nu søndag har vi brugt formiddagen på at spise rester af boller mv. og set den nye Arn 2-DVD.. Og jeg har brugt eftermiddagen på at opdatere hjemmeside med billeder fra igår..

Og NU skal jeg så bare flade ud efter festen og de forgangne dages travlhed - ny nattevagtsuge starter imorgen aften, jeg er KLAR!!

Nu hvor fødselsdagsfesten er ovre, kan jeg bedre koncentrere mig om bryllupsplanlægningen og salget af min lejlighed, som står på lige pt. - jeg HAR en køber, alt afhænger af om han kan få lån i banken til at købe lejligheden.. Kryds lige fingre, ikk!?
Bollebagning lørdag formiddag..


To buketter roser fra Jan..
Frisk frugt til festen..

Soveværelset oppyntet med Nelliker..
Spisebordet tillige med Nelliker..
Traktementet på sofabordet..


Gæsterne vel ankomne..


Drinksopfyldning fra sprutdispenseren i køkkenet..
Singstarskrålen lørdag aften..

Udpluk af gaverne..

Forårsvejr for åbne vinduer søndag formiddag..

Ingen kommentarer: