mandag den 30. marts 2009

Friuge..

Så er der dømt friuge for de næste 7,5 døgn, fantastisk!! Lige så meget som jeg nyder mine nattevagtsuger, lige så meget ser jeg frem mod friugerne når natugerne går på hæld.. Altid fantastisk at cykle hjem mandag morgen med visheden at nu er ugen MIN, MIN, MIN!! Og at jeg kan sove længe, dalre rundt i min lejlighed i nattøj og sutsko, spille spil, se film, gå ud, læse bøger, dandere den, se venner, være oppe hele natten med film, bøger, spil mv. uden at dette betyder at jeg ikke kan sove ud efterflg. Og i denne uge er det ingen krise, ifald jeg falder i søvn på sofaen og vågner radbrækket ved 04tiden for dernæst at slæbe mig ind i seng.. Denne uge er MIN og tiden er med mig!! Alene visheden om en uges frihed er overskudsskabende..

Min lønseddel er som vanligt IKKE kommet endnu, den ligger aflåst på arbejdet, skideirriterende, da jeg er noget spændt på the outcome og ikke gider vente på netbanks reveal imorgen - så jeg har snakket med aftenvagtskolleger der vil låse sedlerne ud iaften og så planlægger jeg at lokke Jan med ud på en mindre aftengåtur forbi arbejdet efter sedlen.. Eftersom denne tur kun tager 10 min. kan han vel ikke undsige sig den!? Og lidt frisk luft skader som bekendt aldrig!

Nåmen Klovn 6. sæson er udkommet idag og ER nu i min besiddelse, hæhæ, ser frem til en aften foran Tvet med disse tåkrummende pinligheder =)

Ellers står aftenen bare på lidt smårengøring og madlavning i Jans lejl. og den føromtalte lønseddelhentnings-gåtur.. Bliver lækkert at kunne flade ud hele aftenen uden at skulle afsted kl. 22.30 som vanligt og skal i dén grad sove ud imorgen..

Planerne for ugen er ret overkommelige - skal gøre rent derhjemme imorgen, vaske tøj, evt. have besøg af mulig køber til min lejl, bestille ting på nettet, ringe rådhus og Dragsholm Slot ang. nærmere reservation til brylluppet, ud med kolleger på restaurant og bytur på fredag, flade ud med tømmermænd lørdag og ud til Jans søster til årligt sommerhusmøde søndag, hvor vi planlægger sommerferien for os alle - hvem der har sommerhuset (som ejes af Jans forældre) hvornår, således at planerne ikke kolliderer..

Vi tager i sommerhus medio juli med et par venner, min bror, svigerinde og lille nevø, glæder mig.. Holder 3 ugers ferie i juli, 3 uger ifb. med brylluppet og bryllupsrejsen i oktober og gemmer så de sidste ugers ferie til evt. sammenflytning i ny fælles lejlighed ultimo dette år eller primo 2010..

Fantastisk som nattevagt med i forvejen fri hver anden uge hele året at have 3 ugers ferie årligt, hvilket betyder med omkransende friuger at hver gang jeg holder een ferieuge har jeg sammenlagt 3 ugers fri - dette betyder 3 X 3 ugers feriefri årligt, hæhæ..

Nå Klovn og rengøring kalder, tata for nu og hav en dejlig mandag aften!! XX el' Ravin

Ingen kommentarer: