torsdag den 26. marts 2009

Har du penge så kan du få...(har du ingen så må du gåååå)..

Hmmm, har brugt penge i aftes, maaange penge.. Fik (som ikke helt uvanligt) en stor lyst til at kigge lidt rundt på nettet (igen) og endte med at købe en masse duftevand - undskyldte mig med at portoen jo er den samme om jeg køber 1 eller 5 flakoner og at det jo var "gaveindkøb"! Ja tak, du, een af dem er gave de andre til migselv.. Gaver fra mig til mig, altså i mit univers er det OK at lave dette stunt til jul og fødselsdag men i hverdagene, hmm.. Som om jeg har svært ved at geare ned efter et nyligt shoppingspree nemlig i forbindelse med min fødselsdag, men nu er det jo ligesom nogle dage senere, tsk.. Heldigvis har jeg jo god indtægt for min nattevagt og lave udgifter og opsparinger at tage af til mine sprees.. Men det er pudsigt som det altid er sent om aftenen/natten jeg får denne lyst til at indkøbe en masse.. Mine bedste såvel som værste idéer har det med at springe ud om natten.. Men jeg ER jo oftest osse i komalignende døs i dagtimerne og dermed er nattetide mit mest vågne tidspunkt..

Nåmen det gode er at jeg ikke kommer til at mangle parfumer de kommende år, at mors gave ER i hus og at jeg bidrager til at modvirke den slunkne danske økonomi pt.

Hvornår var det så lige jeg sidst lavede et lignende stunt monstro? Nåja, Dabradio, hvid Ericofon, nye tasker, Singstarspil fra udlandet OG søreme osse en anden kasser parfumer (og hvad er det så liiige jeg skal med den nye batch?) alle indkøbt hér i 2009.. Hmmm... Hmm.. HM!!
--> H&M - god idé, tata for nu - jeg skal liiiige...

Ingen kommentarer: