mandag den 16. marts 2009

Mandag morgen..

Whoa, natugen er fløjet afsted og jeg har friuge fra om 45 minutter, blæret! ;)

Natugen har været RET overkommelig, en ret stille uge med mange timers ro natligt (modsat af dagligt ;)) til at læse romaner, blogs, blogge, læse nyheder mv. - Nyder friheden i mit job til fulde..

Glæder mig som et lille barn til at sove længe hele ugen, have den døgnrytme jeg ønsker fra dag til dag og ikke mindst forberede og afholde fødselsdagsfest med fedt traktement, musik, skrålen, snacks, boller mv. ad libitum..

Idag, mandag har jeg ingenting jeg skal nå - bare hjem i ro og mag og morgenhygge med Mokka og så sove dejligt længe fra ved 09/10tiden til i aften, hvor Jan henter mig i bilen og vi kører div. snackskåle, ekstra stole, glasfade mv. til brug ved festen over i hans lejlighed (holder festen hos ham, nemlig)..

De kommende dage står ellers bare på rengøringer og indkøb mv. - lidt vennebesøg - ikke det vilde.. Mest bare festforberedelser.. Specielt glæder jeg mig til drukdelen af festen om aftenen med karaoke. specielt efter jeg for nyligt har spiced mit Singstar op med udenlandske versioner - bl.a. det australske Singstar Amped med bl.a. Soul Asylum og 4 Non Blondes - gode gamle 90er-klassikere og det tyske Die Toten Hosen-Singstar - LOOOL - den skal der nok blive kamp om når vi er blevet tilpas berusede..

Zehn kleine Jägermeister rauchten einen Joint. Den einen hat es umgehaun, da warens nur noch neun. Neun kleine Jägermeister wollten gerne erben. Damit es was zu erben gab, musste einer sterben. Acht kleine Jägermeister fuhren gerne schnell. Sieben fuhren nach Düsseldorf und einer fuhr nach Köln...

Hygge XX =)

Ingen kommentarer: