torsdag den 26. marts 2009

Solitude..

Har haft råhyggeaften tidligere iaften - sovet længe efter nattevagt - 9 skønne timer i streg til ved 17.30tiden.. Har hygget med katten, set TV, spist fæl pizza og ellers bare nydt roen og solituden i mit hjem hele aftenen.. Oprindeligt havde jeg en aftale med en ven, men denne er blevet udsat til på lørdag og eftersom Jan havde lagt planer selv, fik jeg således en spontan solitudeaften, som har været tiltrængt!!

Har nydt bare at nusse rundt i lejligheden hele aftenen, uden at skulle forholde mig til andre mennesker, elsker og værner om min solitude, og netop derfor passer nattevagten mig så godt - en del socialitet med kolleger og borgere ind i mellem men også solitær ro en del timer natten igennem til at hygge med læsning, romaner, nyheder, TV mv.

Nu er jeg så på nattjans igen, knap halvvejs igennem denne vagtuge, nyder arbejdets ro og glæder mig samtidig til friugen startende om 3,5 døgn fra nu..

Natnat fra den solitære natteravn..

Ingen kommentarer: