onsdag den 25. marts 2009

Natten..

Sidder på nattevagt, men ville for en gangs skyld hellere være hjemme, hvor min kat render rundt med diarré og opkastninger.. Tyder på problem med hårboller og prøver at faste ham et døgns tid og starte op med skånekost derpå samtidig med at han får kattemalt som supplement, men hvis ikke der er tydelig bedring indenfor de kommende 1-2 dage ender det med en tur til dyrlægen, fandens!!

Synes jeg er en smule småstresset i disse dage - indenfor 2 døgn er der opstået en masse småting, heriblandt at køberen til min lejl. er sprunget fra i 11. time, så står nu overfor at skaffe en ny køber ASAP - har dog een der er interesseret - problemet pt. er så bare at bankerne sidder rigtig hårdt på pengene til udlån, håber virkelig at det kan lade sig gøre.. Nu hvor jeg HAR indstillet mig på at flytte ud medio maj og sælge i maj tillige, vil det være trist at lave disse planer om, er allerede begyndt at få følelsen af ikke rigtigt at BO der længere.. Men håbede at det sælger-cirkus var ovre.. Så er katten samtidig blevet syg, min mobil er begyndt at te sig underligt det sidste døgns tid, hvor den "fryser" i skærmbilledet, går fra fuldt batteri til lavt batteri på 2 minutter og så er bilen på værksted efter en idiot snittede den, mens den holdt parkeret og lavede en fæl skramme på siden af den, vel at mærke UDEN at lægge besked herom! Koster en selvrisiko nu, er det bare mig der synes folk kan være nogle egoistiske narrøve!??

Nå ikke mere galde herfra for nu, det går nok altsammen, ingen af disse ting kan ikke ordnes med lidt penge, hmm.. Håber jeg i hvert fald!!

Vil finde glæde i nogle andre ting eks. de smukke vinter/forårsmorgener nydende at skulle hjem fra nattjans når de fleste andre er på vej til arbejde, nyde at de mange blomster fra festen fortsat står flot i Jans lejl., nyde mine luksuriøse varme aftenbade med æteriske olier og nyde denne nye fætter på min pcbord:

Min nyeste Ericofon, yessir - mine to røde har drejeskive, denne fætter har trykknapper og mere moderne ringetone..

Ingen kommentarer: