søndag den 29. marts 2009

Nattetide..

På den igen, næstsidste nattevagt denne uge, nyder livet - er inde med vikar i nat, fordi min faste makker er sygemeldt, er fint nok.. Og en kort nat med skift til sommertid - skal bare huske kl. 02 at stille urene så vi ikke kommer for sent på runde =)

Nåmen ellers intet nyt fra fronten, dvs. lige bortset fra at min kære ven havde klam gyserfilm med i aften, hvilket har resulteret i at det er en smule creepy at rende rundt hér alene på de mørke gange om natten.. Næste gang ser vi gysere i mine friuger, du!!
- Specielt fordi det var sådan en gyser, hvor der hele tiden var en ånd bagved personen, som kom tættere på og så forsvandt i samme øjeblik vedkommende vendte sig om.. Brrr... Dog er det værre at se gysere OM natten på vagten, dette HAR jeg lært ikke længere at gøre (resulterede tidligere i at kollega og jeg gik sammen på runder og klamrede os til hinanden hele natten, hmm)!!
Eeeelsker gys!!

XX Ravinski

Ingen kommentarer: