lørdag den 14. marts 2009

JAN!!

- hedder min kæreste, han har været min i lidt over 2 år siden vi fandt hinanden på nettet en kold februaraften i 2007.. Første date foregik hjemme hos mig (se nærmere i yeye-afsnittet) med øl og høj musik og vi har været sammen siden..

Vi er begge halvnørder - elsker spil, computerroderi, film og gadgets.. Jan arbejder som projektleder på et mediehus, er cand.it fra ITU (hvor jeg osse håber at komme til at tage min overbygning), opvokset i nordsjælland og har boet på vesterbro i nærved 7 år..

Jeg er modsat opvokset i vestegnsforstadskommune, ikke færdig med min humanistiske BA endnu og har boet i Kbh ad 3 omgange siden 1997 - har resideret i min vesterbrolejl. i over 6 år pt. Og nu skal den snart sælges.. den har været mig et godt hjem, men jeg ER klar til at give slip på denne lille tryghedsbase nu..

Jan og jeg er kendt i vennekredsen som et meget symbiotisk (på den positive måde) par, som evigt og altid er omslyngede, kyssende og PAR med stort P.. Tror ikke forlovelsen er kommet bag på dem..

Jan og jeg bor fortsat hver for sig - dog ligger vores lejligheder blot 3 min. på cykel fra hinanden (10 min. til fods), så vi føler lidt at vi faktisk BOR sammen, for vi ER konstant sammen i den enes lejlighed, mest hans dog, idet den ligger lidt mere centralt end min, er større og federe end min mv.

ELSKER vesterbro og bylivet generelt!!

Her er vi:





Jan & Thérèse



Iøvrigt er nogle af mine yndlingsblogs pt. følgende:

Maries blog

Thereses blog

Sydhavnsprinsessens blog

Singletons blog


-> Fælles for dem alle er at det er københavnertøser, i samme aldersregi som mig og med stor kærlighed til bylivet og København i særdeleshed (og New York for Marie), alle 4 lader til samtidig at have en iboende æstetisk åre, som jeg som æstetiker kan relatere til.. Kan absolut anbefale disse blogs!! =) Genkendelsen i læsningen er interessant..


Ved siden af denne blog fører jeg også en slags fotodagbog/månedsbog og har gjort dette i halvandet år med masser af billeder hver måned hér:

august 2007-november 2008

november 2008-nu

Følgende er jeg optaget af den kommende uges tid: Fødselsdagsfestforberedelser, lejlighedssalg, spille Vampire Masquerade Bloodlines færdigt (ELSKER vampyrer og gotisk stemning!!), få læst Murakami-romaner..

XX Tess

Ingen kommentarer: