søndag den 2. august 2009

Kattepasning..

Min mor er taget til Berlin og derfor passer jeg Mokka de kommende 4 døgn i hendes lejlighed..

Imorges efter ugens næstsidste nattevagt tog jeg hjem til mors lejlighed og hyggede med Mokka og romanlæsning indtil ved 10tiden hvor jeg lagde mig til at sove på mors sofa (nægter at sove i hendes seng - er for intimt)..

Skal tilbage til hendes lejlighed om en lille time, når jeg lige har taget bad herhjemme, for far kommer til middag dér kl. 18.00 for at se Mokka, nu hvor katten ikke længere bor hos mig og det derfor ellers er sjældent far ser ham..

Er igang med ugens 4. Steve Berry-roman - Romanovprofetien, som er interessant som de andre - har været vild med russisk historie og specielt Romanov'erne siden barnsben..


Nu kun een nattevagt tilbage denne uge inden friugen oprinder og friugen står på mere romanlæsning, soven ud, Zoo og restaurantbesøg med far, hygge med Rune, fest hos min nattevagtskollega mv.


Billeder fra denne morgens kattepasning:






Morgenhygge hos mor med min bamsebjørn (og han ER ligeså blød som han ser ud til og dufter altid af parfume, fordi han bliver krammet konstant af kvindfolk)..

Ingen kommentarer: