tirsdag den 25. august 2009

Sygedage..

Nå så er det åbenbart min tur - har været utilpas med svimmelhed mv. hele mandagen og sygemeldte mig derfor igår - regner med at raskmelde mig senere på ugen i hvert fald til weekendens vagter, nu må dette snart være ovre..


Men prøver at fordrive tiden fornuftigt med så megen hygge mit arme hoved kan bære - læser romaner og ser film med dyne på sofaen mv.
Mangler nu de sidste 100 sider af den sidste Steve Berry-roman jeg har - The Third Secret - læser den færdig hér i eftermiddag og derpå ER jeg ved at have læst alle mine romaner herhjemme.. Venter med spænding på Dan Browns nye som kommer medio september, Sara Blædels nye som kommer ultimo september og Steve Berrys nye som kommer primo december..



Men nu har jeg osse kværnet krimiromaner på samlebånd de sidste par måneder og bliver på en måde rart med en lille pause herfra - har to sæsoner af Beverly Hills 90210 på DVD som venter og så udkommer tredje sæson af Supernatural også snart, hæhæ..



Men nu tilbage til min sygehygge, åh mit hoved, har det lidt tømmermandsagtigt uden at have drukket, hmm..


Nåja, og så er min nye Burberrytaske kommet med posten fra England, namnam..






Ingen kommentarer: