fredag den 31. juli 2009

Shopamok i nattetimerne..


Jaja, ugen går snart på hæld og jeg har kun 3 nattevagter tilbage inden friugen oprinder..



Ugen har været ret stille og rolig - har brugt timevis på at læse mine nye bøger - er i gang med den 3. Steve Berry-roman idag, som jeg læser færdig i nat (HAR læst Tempelriddernes arv og Alexandriaforbindelsen og er nu i gang med Venetian Betrayal) og lørdag/søndag står den på The Romanov Prophecy og så har jeg osse virkelig fået hygget en masse med romanlæsning denne uge.. Har nydt at ligge i sengen om morgenen og læse inden jeg har skullet sove, nydt at læse om aftenen herhjemme og om natten på jobbet..


I nat lavede jeg dog en afstikker - har sparet op gennem nogle måneder til køb af ting/udstyr/tøj/makeup mv. til bryllupsbrug til oktober og igår besluttede jeg at få bestilt de planlagte tasker.. Jeg anskaffer to små "aftenkjole-tasker" hér fra København i næste måned men en del større tasker fra min yndlings-taskedesigner - Kathy Van Zeeland (KVZ) ville jeg så bruge brylluppet som undskyldning for at anskaffe - og hvor har jeg brugt timevis igår aftes og i nat på vagten på at sondere terrænet på eBay og fundet en ordentlig stak KVZ-tasker og punge..


Ooog jeg endte sgu med at købe alle de nedenstående - så nu bereder jeg mig på et ordentligt importmoms-smæk, men jeg har prøvet det før og HAR kalkuleret med dette..











8 bestilte KVZ-kronetasker og 4 KVZ-punge..

Ingen kommentarer: