onsdag den 12. august 2009

Onsdag hos mor..


Skal i aften - om en time fra nu - hjem til mor og spise boller i karry, uhm - og vi medbringer den nye BarnabyDVD (som min kiosk sælger FØR tid hver uge) og skal så bare råhygge med mor i aften mellem 18.00-22.30 inden min nattevagt..



Min faste nat-kollega lagde sig syg igår og jeg var så velsignet heldig at komme i vagt med Mette, som har lovet at dække alle vagterne indtil Sanne kommer tilbage og Mette er bare SKØN at være i vagt med!! Nogle rigtig hyggelige sladre-nætter med grin og morskab forude med Mette..

Igår aftes var jeg på café nede på pladsen, som ligger lige rundt om hjørnet, med 3 veninder mellem 19-22.30 inden min nattevagt - superhyggeligt og dejligt at jeg mellem vagterne kan få noget ud af aftnerne såsom sådan en cafétur..




På café tirsdag aften med Tilde, Rosa, Linda og Dorthe..

Ingen kommentarer: