onsdag den 19. august 2009

Sygedag uden sygdom..

Jan kom allerede hjem fra arb. ved 12.30tiden idag (inden jeg stod op) fordi han havde det småskidt, jeg stod op ved 13tiden mens han tog en lur en times tid og jeg hyggede med Trækopfuglens Krønike-romanen.. Da Jan stod op midt på dagen tog vi så en rigtig hyggeeftermiddag sammen med dyner i sofaen og Maj&Charlie på DVD og havde det faktisk som om vi begge havde en sygedag, fordi disse fælles eftermiddagshyggestunder kun normalt forekommer i weekender og ferier.. Så sådan en lidt "stjålen" eftermiddag sammen var ren luksus og det mærkelige var at jeg faktisk lidt glemte at jeg jo HAR fri i form af min friuge denne uge og at det kun var Jan der skulle have været på arbejde.. Havde begge følelsen af hyggesygedag sammen - med kun den ene værende syg..

Var sgu dejligt..

Meeen han skal på arbejde igen i morgen, så kan jeg komme videre med mine bøger - fik en pakke med posten idag med de sidste Steve Berry-romaner jeg mangler i samlingen og et par Sara Blædel-krimier - glæder mig til at komme i gang med dem når jeg liiige har kværnet de sidste 300 sider af Trækopfuglen..

Ingen kommentarer: