lørdag den 29. august 2009

Tilbage på pinden..

Er raskmeldt til i aften og glæder mig sgu - hovedet og kroppen har det bedre efter nu 5 døgns eet eller andet ubehageligt som jeg troede var influenza og gik og ventede på ville slå sig løs for alvor, hvilket det aldrig gjorde.. Har primært været hovedpine, svimmelhed, utilpashed, træthed og ubehagelig kropstemperatur (hele tiden skiftende for koldt eller varmt), meeen som sagt er det blevet ved denne følelse af noget på vej som aldrig rigtigt udviklede sig - en mild influenza måske.. Ringede forleden til min chef og raskmeldte mig til weekenden og hun mente fra mine symptomer at det godt kunne være svine-flu, fordi den netop ER meget mild pt.

I dunno men ved at jeg har det bedre nu og er klar til at komme UD af lejligheden - endelig!!

Er nået det punkt hvor jeg får spat af denne indeværen, har osse min friuge i sidste uge inkluderet været hjemme i 12 døgn nu - i friugen dog ikke nødvendigvis hjemme hele tiden..

Har fået NOK af denne følelse af nødvendig indespærren, trænger til at komme UD blandt folk og frisk luft igen..

Mor er i Berlin IGEN nu og jeg passer Mokka hos hende, tager derhjem i aften inden arbejde og tilbringer et par timer dér og så tager jeg derhjem imorgen tidlig efter arbejde og sover på mors sofa med ham..

Så i aften er det tilbage på pinden, hvilket jeg glæder mig til og min faste makker har ferie et par dage så i aften skal jeg ind med Mette som vikar, fantastisk - hun er skøn at være i vagt med..
Dog er det nu kun 2 nattevagter inden friugen oprinder mandag morgen, vildt, jeg vil jo føle at jeg knap nok er nået at komme igang derinde førend jeg har fri igen, men c'est la vie - kan glæde mig til næste arbejdsuge UDEN sygdom, hæhæ..

Og hvad skete der lige for Talent 09 igår!!? Hende den dybt tåkrummende pinlige "opera"-sangerinde der snød med auditions og nægtede at forlade scenen, nøj hvor jeg skammede mig på hendes vegne og flere gange sad jeg med følelsen af skam og dyb denial over folks manglende selvindsigt/selvkritik- at sende en 9årig (som er aldersmæssigt undskyldt for ikke selv at kunne vurdere sit talent) ind på en scene til noget der tydeligvis ville gøre sig bedre på Singstar og som hverken var rent eller exceptionelt for en 9årig, altså hvad sker der for familien til denne pige?? Hav dog noget kritisk sans for fanden og lær at hvad hun kan er fint til hjemmebrug men for fanden ikke til at stille sig op på denne måde til offentligt skue, det er for synd for sådan en lille størrelse at skulle kapere et reality check i form af kritik fra et dommerpanel på offentligt tv..

Det nytter sgu ikke noget med de unger der er vokset op til parolen at de er verdens 8. vidundere og kan ALT og er exceptionelle, for sålænge det blot ER forældrene der SER/hører dette vil de fandeme møde mange nederlag både i skole, i erhvervslivet og eks. i talentshows som dette.. Hav for fanden noget selvkritik - også på Jeres børns vegne!!

Ingen kommentarer: